Koliko je sigurna online kupivina?
U suštini niko Vam ne može garantovati sigurnost pri internet kupovini ali se sami možete informisati o firmi od koje kupujete i na osnovu toga izbeći preterane rizike. Naša firma postoji od 2007 godine i usko je spacijalizovana za online trgovinu slikarskog i kreativnog pribora i materijala. Do sada smo imali preko 100.000 kupaca uglavnom u 10 zemalja unutar i van EU u kojima poslujemo. Sa nama ste sigurni jer pored ove strnice u Srbiji uspešno zadovoljavamo potrebe naših kupaca i na sajtovima slikarskipribor.rs, slikomania.rs i tiktok.rs.
Koliko iznosi poštarina?
Visinu poštarine možete videti klikom na meni DOSTAVA I PLAĆANJA koje se nalazi u poglavlju stranice.
Koliko se čaka na dostavu?
Uobičajeni rok dostave je 4-7 radnih dana. Nekada se može desiti da proizvod nije trenutno na lageru i da morate sačekati do 5 radnih dana. Ukoliko ni u tom roku ne dostavimo robu, molim Vas obratite nam se telefonom kako bismo videli u čemu je problem.
Da li mogu da platim u gotovini i pri dostavi?
Naravno, jedan od načina plaćanja, pored plaćanja uplatom na naš račun u Piraeus banci i uplate na naš PayPal nalog je i plaćanje pouzećem tj u gotovini. Ipak, imajte na umu da za plaćanje gotovinom kurirska služba zaračunava određenu proviziju te za plaćanje pri dostatvi morate zaračunati i dodatnih 149 RSD - što će Vam biti prikazano pri naručivanju.
Da li mogu da platim robu na firmu, na fakturu?
Naravno. U Srbiji poslujemo kao firma Slikomania d.o.o. i na svaki vid saradnje gledamo afirmativno. Jedino što se može dogoditi da ćete na fakturu sačekati malo dok ne izvršimo uvoz robe, ali ni tu neće biti problema.
Ukoliko mi ne stigne sva roba koju sam naručila/o, šta da radim?
Kod nas je uobičajena praksa da ukoliko neki proizvod nije na lageru i ne možemo da ga obezbedimo u pristojnom roku, da pošaljemo preostale proizvodi koje imamo a takođe i umanjimo celokupan iznos narudžbine. Ukoliko je proizvod koji nedostaje više od 40% vrednosti narudžbine, uvek ćemo Vas obavestiti telefonom i pitati za instrukcije.
Ukoliko pak neki proizvod ne stigne greškom kod Vas, poslaćemo ga ponovo o našem trošku.
Stigao mi je proizvod koji je polomljen tokom transporta ili ima neka druga oštećenja. Šta da radim?
Ne brinite, javite se našem korisničkom servisu, najbolje je da pošaljete fotografiju oštećenog proizvoda kako bismo imali jasan dokaz za naše partnere u kurirskoj službi - i ostalo nije Vaš posao. Možete samo sačekati dok novi ispravan proizvod stigne na Vašu adresu o našem trošku.
Kupila/o sam previše hobby pribora i neću ga koristiti nikada više/shvatila sam da mi ne treba. Da li bih mogla/a da Vam ga vratim?
Po našim Opštim uslovima poslovanja imate rok od čak 60 dana da vratite kupljeni proizvod bez obzira na razlog vraćanja a mi ćemo Vam vratiti novac. Imajte samo na umu da poštarina povrata proizvoda do naše adrese će biti zaračunata na Vaš račun, tj Vi sami morate da organizujete slanje robe na našu adresu.
Imam prijateljicu koja mnogo voli hobby pribor, i kreativni rad, ali ne znam šta bi ona tačno želela da joj poklonim. Imate li neki predlog?
U ovakvim situacijama preporučujemo naše Poklon Vaučere koji glase na donosioca i imaju vrednosti od 2500 do 12000 RSD. Kreairali smo više Poklon Vaučera koji se suštinski razlikuju po izgledu ali sve ostale karakteristike imaju jednake.